ΠΡΟΣΟΧΗ: δεν είμαστε σε θέση να μεταφράσουμε χειροκίνητα ολόκληρο το περιεχόμενο της πλατφόρμας, επειδή η πλατφόρμα αναπτύσσεται πολύ γρήγορα. Το περιεχόμενο εισάγεται στα Αγγλικά και μεταφράζεται αυτόματα. Ζητούμε συγγνώμη αν υπάρχουν λάθη στο κείμενο που προκαλούνται από την αυτόματη μετάφραση. Επειδή προσπαθούμε να βοηθήσουμε την αυξανόμενη διεθνή κοινότητα των χρηστών oziway, πιστεύουμε ότι είναι πιο σημαντικό να παραδώσει το περιεχόμενο σε πολλές γλώσσες σε πολλούς ανθρώπους, τουλάχιστον με έναν τρόπο που είναι ως επί το πλείστον σωστό (ακόμη και αν έχει λάθη), από το να παραλείπει πολλούς ανθρώπους. Θα προσπαθήσουμε να διορθώσουμε τα πιο προφανή μεταφραστικά λάθη.

FAQ - Frequently Asked Questions

On this page you will find the most commonly asked questions, and their answers

Customers

How to pay for an order

If you are a Customer and you made a purchase, you will need to pay for it directly to the Seller. If the product requires shipment, wait for the Seller to inform you about the Transport price. Login to your Dashboard and go to Messages where you will receive a message from the Seller. The Messages application has translation functionality so even if the Seller speaks a different language, you can communicate. The Seller will send you information about payments. You can pay using the Oziway Wallet, or any other method that the Seller prefers. Paying with the Oziway Wallet is safer, because the Seller will need to withdraw the money that is in their Oziway Wallet, and so you have time to send a complaint if the Product is not delivered. If you want to pay with Oziway Wallet, you need to top it up first. To do so, login and go to the Wallet application, and use the DEPOSIT button . You will be redirected to the chosen payment method gateway (website)

 

Συχνές ερωτήσεις - Συνήθεις ερωτήσεις

Σε αυτή τη σελίδα θα βρείτε τις πιο συχνές ερωτήσεις και τις απαντήσεις τους

Τους πελάτες

Πώς να πληρώσετε για μια παραγγελία

Εάν είστε Πελάτης και κάνατε μια αγορά, θα πρέπει να πληρώσετε για αυτό απευθείας στον Πωλητή. Εάν το προϊόν απαιτεί αποστολή, περιμένετε να σας ενημερώσει ο Πωλητής για την τιμή μεταφοράς. Συνδεθείτε στον Πίνακα Εργαλείων σας και μεταβείτε στα Μηνύματα όπου θα λάβετε ένα μήνυμα από τον Πωλητή. Η εφαρμογή Μηνύματα έχει λειτουργία μετάφρασης, ώστε ακόμη και αν ο πωλητής μιλάει μια διαφορετική γλώσσα, μπορείτε να επικοινωνήσετε. Ο Πωλητής θα σας στείλει πληροφορίες σχετικά με τις πληρωμές. Μπορείτε να πληρώσετε χρησιμοποιώντας το πορτοφόλι Oziway, ή οποιαδήποτε άλλη μέθοδο που προτιμά ο πωλητής. Η πληρωμή με το πορτοφόλι Oziway είναι ασφαλέστερη, επειδή ο πωλητής θα πρέπει να αποσύρει τα χρήματα που είναι στο πορτοφόλι Oziway τους, και έτσι έχετε το χρόνο να στείλετε μια καταγγελία εάν το προϊόν δεν παραδίδεται. Αν θέλετε να πληρώσετε με το πορτοφόλι Oziway, πρέπει πρώτα να το γεμίσετε. Για να το κάνετε αυτό, συνδεθείτε και μεταβείτε στην εφαρμογή Πορτοφολιού και χρησιμοποιήστε το κουμπί ΚΑΤΑΘΕΣΗ . Θα μεταφερθείτε στην επιλεγμένη πύλη μεθόδου πληρωμής (ιστότοπος)

 

Show the original text translated automatically

Who delivers the products to you

The Seller delivers the items to you. The contact details to the Seller are on the item card [Seller Details], you can also write to the Seller using the Messages application which has a built in translation functionality, this will make things easier even is the Seller speaks a different language

 

Why can I not pay for items online immediately after the purchase

Only some items (like Digital products) are available with the immediate online payment option. For the rest of the items, You need to pay the Seller with the Oziway Wallet application, or by Wechat, PayPal, Bank transfer, Cash, or other methods that are preferred by the Seller. Negotiate with the Seller how to pay

 

How much does it cost to make a payment in the Oziway system?

Just like with Withdrawals (payouts), we also need to cover the costs of Deposits (Payins, Payments to us, you making a payment to the Oziway system). For this, we need to charge an administration fee of 5% of the amount being paid.
The paid amount will be increased by the administration fee. We need this fee to pay for costs of payment gateways or banks that charge us this fee

example:

column #1: Amount you want to pay to the Seller

column #2: Administration fee

column #3: Amount that you will actually pay

#1#2#3
100 USD5 USD105 USD

 

Is Oziway a safe marketplace

As with all internet ecommerce marketplaces, you should take precaution who you send money to. Try to deal with Sellers who have the best reputation
To increase the chance of positive Customer experience, we have introduced 3 tools to help the Customers
1) the Customer Protection Programme, where we release the funds to the Seller after we know, that you received your item 2) the Verified Seller Programme where a Seller will have the Verified Seller icon, after he sends us all formal documents and photos of the factory or office, to prove that they are running a legitimate business 3) the Promoters promote those Sellers which they know are safe (they have promoted these Sellers before and have received commissions). This is unique in Oziway. See on Oziway which Promoters promote which Products

 

What is the Customer Protection Programme

You can buy any product or service listed with Oziway, and pay directly to the Seller using a Bank transfer or other means. However, if you would like to pay using the Oziway Wallet for these products, you can do so, and in such cases, we will release the money to the Seller after we are sure that You received the Product. Even though the items will be delivered by the Seller of the product, we will need to know from you when You receive the item. If you do not tell us about the status of the delivery, we will assume that you received it after 7 days of estimated delivery time. Tell us if there is a problem with the delivery.
To increase the chance of positive Customer experience, we also advise Sellers to join our Verified Seller programme. For a Seller to be verified, they need to send us all formal documents and photos of the factory, to prove that they are running a legitimate business

 

All users

How to withdraw money from your Oziway Wallet

To withdraw money you have to login to your account on Oziway and then from the Promoter menu, click on the Oziway Wallet application
In the Wallet application, click on Withdraw
Then, enter the amount to withdraw, choose the method of payment (bank account, PayPal, WeChat or Western Union, Revolut), and enter the account details
If you want to withdraw to a bank account, its important the account number is in an IBAN format (with the 2 letter country code in the beginning of the number)
If you are not sure how to fill out the withdrawal form, contact us using the Chat function, or the Messaging module to the Administrator

 

How to withdraw money to a different bank account

If you want to receive a payout to a different email address (in Paypal) or a different mobile number (in WeChat) then the one which is registered with us, then on the Payout Request Form you can enter this data in the comments field. Please note that such payout requests might take longer to be fulfilled, since we have to verify the data

 

How long does it take for Oziway to pay me the money

It depends on how the payment is to be made. With bank transfers, this takes from 3 to 5 days. With PayPal it should take less. With WeChat it also is pretty quick. We need to verify all payments before sending the request to the bank. Please remember that we make payments once per month at the end of the calendar month. Payment requests should be made 7 days before the end of the month, for us to send them in that month

 

Do you take taxes from my withdrawal request

We don’t need any contract with you in order to pay you out. We also do not decrease your payout to pay taxes. If you are an Australian resident then we will need this information from you including your ABN (Australian Business Number) or TFN (Tax File Number). If you are a resident of any other country then we will need to know this. This is all done during your first withdrawal request (we need to verify your tax residency – in which country you pay taxes). This will not last more than several days. You will need to pay taxes in your country and you can use the tax reports on your business dashboard to fill out your own tax forms. We will not help you here

 

How much does it cost to get the withdrawal request paid out

We need to take 5% from the payout, this is the administration fee. We have to pay for the external payment company, like Transferwise.com for example for bank transfers. For Western Union payouts, the cost is 10%. Every time you request a withdrawal and choose a Payment method, you will see the cost of the operation

example:

column #1: Amount you request to withdraw

column #2: Administration fee

column #3: Amount that you will receive

#1#2#3
100 USD5 USD95 USD

 

 

Promoters

How Much Can a Promoter Earn with Oziway

It depends on two things:

- How well you promote your website or the items
- How well you grow your organization

But from our experience, we feel confident that Promoters that follow our steps should earn 50 USD per month or more, just on the small retail transactions. And then there are the large wholesale transactions which are worth a lot more money

In Oziway, you can receive an Active Commission and a Passive Commission. Grow your organization, invite others, and when you hear that someone needs an Item which is available on Oziway, invite them to buy the item from Your Oziway website

By promoting your website and the Items published there, you will earn an Active Commission from the generated sales. By growing your organization (so that others earn an Active Commission), you will earn a Passive Commission

Grow your organization by inviting others to register from your website, and tell your friends in your organization to grow their organizations also. This will be the basis for Passive Commission for you and your friends

The secret of success in Oziway: Grow your Organization by inviting Promoters and Customers

How can I start promoting

To start Promoting, you first have to register in Oziway (its free), and then you need to setup your free website which will feature products and categories chosen by you for promotion on the internet. When someone decides to make a purchase on your website, you don’t need to send or sell anything - the Seller of the purchased product delivers the product and once we receive the commission from the Seller, you receive your part of the commission (a part of that commission is also paid to the recruiter that invited you to the Oziway community
Read more here

 

Does it cost anything to be a promoter on Oziway

Oziway is free for Promoters. Being a part of our Promoter community does not cost you anything. And you don’t have to do anything. You can earn additional money by promoting offers listed on Oziway. If someone buys something from your Oziway website (this product or service is delivered by the Seller and we receive a commission from the Seller), then you receive a large part of that commission. The person that invited you to Oziway will also receive a small part of that commission, just like you will receive a small part of the commission of each Promoter that you invited into Oziway. So keep promoting and keep inviting

 

How to setup my website for Promoting

When you register in Oziway, you first need to setup your account. Fill in your telephone number, email address, marketing messages and choose your product categories, and also choose your country of choice (where you intend to promote the store). Its best to use the same email address that you use in PayPal, or mobile phone that you use in WeChat (China), as these are the accounts that we will be making money transfers to. You receive from us your own “internet website” address full of products within the categories that you have chosen. You can change your profile and choose different categories at any time

All the products within the categories that you have chosen, get automatically added to your store. If you have configured your store to include entire categories of items, if new items are added to those categories, they will appear in your store automatically. If you have chosen specific items to appear in your store, new items will not appear automatically

 

How can I promote items added by a specific Seller

Setting up your personal website to feature a specific sellers products is easy. Read more here

 

Who delivers the products to the customer

The Seller delivers the items - don’t worry, you the Promoter don’t have to send any item to anyone. All you do is promote your Oziway website. It is the Seller that sends the item, collects the money and pays the commission to Oziway so that we can pay you

 

Active Commission

Active Commission is what you earn when your promotion directly results in a transaction being made. You told someone about your Oziway website and that person bought an item. As soon as we receive the commission from the Seller, we pay most of it to you. Your commission is called 1st level commission. A small part of that commission will stay in Oziway and also we will pay the Promoter that invited you to Oziway

 

Passive Commission

Passive Commission is what you earn when you invite a friend to be a Promoter in Oziway, and that friend promotes their own Oziway website or product which results in a transaction being made. The friend told someone about their website and that someone bought the item. As soon as we receive the commission from the Seller, we pay most of the commission to your friend, but you also receive a small part of the commission for growing your organization. Your commission is then called the 2nd level commission and your friends commission is called the 1st level commission. A small part of the commission will stay in Oziway

 

Make Your Organization International

In Oziway there are no boundaries. Even though it makes more sense to Promote the products in your home country to your friends, you can promote and recruit Promoters around the world. And the more promoters are in your organization, the better chance you will have of receiving attractive passive income

 

Promote professionally on Oziway

From time to time, we will have special, high income “premium” projects. Big transactions to promote. We will contact directly those Promoters that have a track record of good organization growth to give them a chance to help in a big transaction

 

How can I create a custom offer for my customer

We have made available a quotation system that you can use to send individual quotations to your customers. This only works for large, wholesaler products. Read more here

 

How you receive your commission

All commissions are calculated from USD and then paid out to your Bank account or PayPal or WeChat, Revolut or even Western Union in your national currency

After a completed transaction that you promoted (or a friend that you invited to Oziway), the commission amount (Active or Passive) is added to your balance in the Oziway Wallet application. To receive your money, you have to make a Withdrawal Request from the Oziway Wallet. Tell us if you want us to pay you to a Bank Account, or Wechat, or PayPal or Revolut account or a Western Union office

 

Do any forms or documents need to be filled out before the payout

We require an online form to be filled out (Tax Verification Form) so that we know where you are from (in which country you pay taxes). This form is available on your Business Dashboard. We pass that information to Oziway Payment Services (as defined in the Agreement) for Payment processing

 

 

Sellers

Does it cost anything to be a seller on Oziway

Adding items to Oziway is free. Being a part of our Seller community does not cost you anything if we don’t sell anything for you. You can list all your products and if you don’t sell anything on Oziway, you will not pay anything. The only payments that you will be obligated to pay, are the commissions that you declare to pay for the sale of each one of your Items. You tell us how much you can pay from the sale that we make for you. You define the percentage levels of commissions when you post the items

 

What is a Verified Seller and how to become verified

A verified seller is a Seller which has been verified by Oziway as being a safe and trustworthy business partner. Being verified means that people will trust you more as a Seller. Once you become a verified seller, you receive the Verified Seller badge on your item page. To become a Verified Seller, we need to know who you are, we will need your company documents and possibly proof that you have an office or a factory
If you want to become a Verified Seller, please contact us by requesting further information from your Business Dashboard. We will send you details of what information you need to provide to us

 

How to make my item available in many countries

To make your item available in many countries, you need to add is as a Global Offer. A global offer is an item which is able to be delivered by You to a Customer anywhere in the world. It is entered on Oziway as a Global Offer and then , after about one hour it becomes available on all Oziway pages, in all different currencies (calculated automatically) and translated automatically into many languages. If the item is a physical product, then it will have to be sent to the Customer in another country, you wil have the option to inform the Customer about the additional cost of shipment

 

How can I receive a payment for my items that are sold with an Online payment

If you had a Digital (Downloadable) Product and the Customer paid for it online, go to the Oziway Wallet application and click the Withdrawal button. Enter your account details and amount that you would like to withdraw, and wait for the payment. Payments are made once per month

 

When adding an item, what does [days needed for verification] mean

It means that you, the Seller, need this many days to finalize the transaction. You need to receive money from the Customer, and deliver the item

 

When adding an item, what does [Approximate Delivery Time] mean

This is how much time you the Seller need to deliver the item to the Customer, the delivery time will be approximate because it depends on where the product is going to be sent. This information is displayed on the item page for the Customers to see

 

When adding an item, do my products need to be verified ?

If you are a Verified Seller, the items are not verified, they become published immediately after you add them. If you are not a Verified Seller, they need to be verified (on the screen) by the Oziway team to make sure that they comply with the Terms and Conditions of our platform

 

When adding an item why does Oziway ask me to enter the price in USD

The USD price needs to be used if the item is available for delivery in many countries, because from that USD price we automatically calculate all the other currencies, using daily updates by xe.com

 

How can I add items which my factory exports

We have added the possibility to publish items available in wholesale quantities. These are added without specific prices, just a price range. You can post a minimum order quantity and a price range, and then when a Customer is interested, you can negotiate the conditions of the transaction using the Oziway Messages system which has a translation function which is helpful when the Seller and Customer speak different languages. Read more here

 

How To Sell Products

If you want to offer a product or service, go to the Oziway page in your country (or the global Oziway.com page) and login to your Business Dashboard. There you will find an option to [Add an Item]. Adding an item is FREE. It does not cost you anything to add the item to our database. All that you need is specify the % commission that you will pay to Oziway after your item is promoted and a Customer pays for it. We need this payment so that we can pay the Promoters. You only pay the % commission once you receive the payment from the Customer and deliver the item to the Customer

Ποιος παραδίδει τα προϊόντα σε εσάς

Ο Πωλητής παραδίδει τα αντικείμενα σε εσάς. Τα στοιχεία επικοινωνίας με τον πωλητή είναι στην καρτέλα είδους [Λεπτομέρειες πωλητή], μπορείτε επίσης να γράψετε στον πωλητή χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Μηνύματα η οποία έχει ενσωματωμένο στη λειτουργία μετάφρασης, αυτό θα κάνει τα πράγματα ευκολότερα ακόμη και είναι ο πωλητής μιλάει μια διαφορετική γλώσσα

 

Γιατί δεν μπορώ να πληρώσω για τα στοιχεία on-line αμέσως μετά από την αγορά

Μόνο ορισμένα στοιχεία (όπως ψηφιακά προϊόντα) είναι διαθέσιμα με την άμεση επιλογή ηλεκτρονικής πληρωμής. Για τα υπόλοιπα αντικείμενα, πρέπει να πληρώσετε τον Πωλητή με την εφαρμογή Oziway Wallet ή από wechat, PayPal, τραπεζική μεταφορά, μετρητά ή άλλες μεθόδους που προτιμά ο πωλητής. Διαπραγματευτείτε με τον πωλητή πώς να πληρώσετε

 

Πόσο κοστίζει η πληρωμή στο σύστημα Oziway;

Ακριβώς όπως και με αναλήψεις (πληρωμές), πρέπει επίσης να καλύψει το κόστος των καταθέσεων (Payins, Πληρωμές σε εμάς, κάνετε μια πληρωμή στο σύστημα Oziway). Για το σκοπό αυτό, πρέπει να χρεώσουμε ένα τέλος διαχείρισης 5% του ποσού που καταβάλλεται.
Το καταβληθέν ποσό θα αυξηθεί κατά το τέλος διαχείρισης. Χρειαζόμαστε αυτό το τέλος για να πληρώσει για τα έξοδα των πυλών πληρωμής ή των τραπεζών που μας χρεώνουν αυτό το τέλος

Παράδειγμα:

column #1: Ποσό που θέλετε να πληρώσετε στον πωλητή

column #2: Έξοδα διαχείρισης

column #3: Ποσό που θα πληρώσετε πραγματικά

#1#2#3
100 USD5 USD105 USD

 

Είναι oziway μια ασφαλής αγορά

Όπως συμβαίνει με όλες τις αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου στο διαδίκτυο, θα πρέπει να πάρετε προφυλάξεις σε ποιον στέλνετε χρήματα. Προσπαθήστε να ασχοληθεί με πωλητές που έχουν την καλύτερη φήμη
Για να αυξήσουμε την πιθανότητα θετικής εμπειρίας του Πελάτη, έχουμε εισαγάγει 3 εργαλεία για να βοηθήσουμε τους Πελάτες
1)πρόγραμμα προστασίας πελατών, όπου αποδεσμεύουμε τα χρήματα στον πωλητή αφότου ξέρουμε, ότι λάβατε το στοιχείο σας 2)το Πρόγραμμα Επαληθευμένων Πωλητών όπου ένας Πωλητής θα έχει το εικονίδιο Επαληθευμένου Πωλητή, αφού μας στείλει όλα τα επίσημα έγγραφα και φωτογραφίες του εργοστασίου ή του γραφείου, για να αποδείξει ότι λειτουργεί μια νόμιμη επιχείρηση 3)οι διοργανωτές προωθούν εκείνους τους πωλητές που ξέρουν ότι είναι ασφαλείς (έχουν προωθήσει αυτούς τους πωλητές πριν και έχουν λάβει τις προμήθειες). Αυτό είναι μοναδικό στο Όζιγουεϊ. Δείτε στο Oziway ποιοι από τους διοργανωτές προωθούν ποια Προϊόντα

 

Τι είναι το Πρόγραμμα Προστασίας Πελατών

Μπορείτε να αγοράσετε οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία που αναφέρεται στο Oziway και να πληρώσετε απευθείας στον Πωλητή χρησιμοποιώντας τραπεζικό έμβασμα ή άλλο μέσο. Ωστόσο, αν θέλετε να πληρώσετε χρησιμοποιώντας το Πορτοφόλι Oziway για αυτά τα προϊόντα, μπορείτε να το κάνετε, και σε τέτοιες περιπτώσεις, θα αποδεσμεύσουμε τα χρήματα στον Πωλητή αφού βεβαιωθούμε ότι λάβατε το Προϊόν. Παρόλο που τα αντικείμενα θα παραδοθούν από τον Πωλητή του προϊόντος, θα πρέπει να γνωρίζουμε από εσάς πότε θα λάβετε το προϊόν. Εάν δεν μας πείτε για την κατάσταση της παράδοσης, θα υποθέσουμε ότι την λάβατε μετά από 7 ημέρες εκτιμώμενου χρόνου παράδοσης. Πείτε μας αν υπάρχει πρόβλημα με την παράδοση.
Για να αυξήσουμε την πιθανότητα θετικής εμπειρίας πελάτη, συμβουλεύουμε επίσης τους Πωλητές να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα Επαληθευμένων Πωλητών. Για να επαληθευτεί ένας πωλητής, πρέπει να μας στείλουν όλα τα επίσημα έγγραφα και τις φωτογραφίες του εργοστασίου, για να αποδείξουν ότι διευθύνουν μια νόμιμη επιχείρηση

 

Όλοι οι χρήστες

Πώς να αποσύρετε χρήματα από το πορτοφόλι oziway σας

Για να αποσύρετε χρήματα θα πρέπει να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο Oziway και στη συνέχεια από το μενού του Διοργανωτή, κάντε κλικ στην εφαρμογή Πορτοφόλι Oziway
Στην εφαρμογή Πορτοφόλι, κάντε κλικ στο Ανάληψη
Στη συνέχεια, εισάγετε το ποσό για ανάληψη, επιλέξτε τη μέθοδο πληρωμής (τραπεζικός λογαριασμός, PayPal, WeChat ή Western Union, Revolut) και εισαγάγετε τα στοιχεία του λογαριασμού
Αν θέλετε να κάνετε ανάληψη σε τραπεζικό λογαριασμό, σημαντικός ο αριθμός λογαριασμού του είναι σε μορφή IBAN (με τον κωδικό χώρας 2 γραμμάτων στην αρχή του αριθμού)
Εάν δεν είστε βέβαιοι πώς να συμπληρώσετε τη φόρμα ανάληψης, επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη λειτουργία συνομιλίας ή τη λειτουργική μονάδα ανταλλαγής μηνυμάτων στο διαχειριστή

 

Πώς να κάνετε ανάληψη χρημάτων σε διαφορετικό τραπεζικό λογαριασμό

Αν θέλετε να λάβετε μια πληρωμή σε μια διαφορετική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (σε Paypal) ή σε διαφορετικό αριθμό κινητού τηλεφώνου (στο WeChat), τότε αυτό που έχει καταχωρηθεί σε εμάς, τότε στη Φόρμα Αίτησης Πληρωμής μπορείτε να εισαγάγετε αυτά τα δεδομένα στο πεδίο σχολίων. Λάβετε υπόψη ότι αυτά τα αιτήματα πληρωμής ενδέχεται να χρειαστούν περισσότερο χρόνο για να εκπληρωθούν, καθώς πρέπει να επαληθεύσουμε τα δεδομένα

 

Πόση ώρα χρειάζεται για να μου πληρώσει ο Όζιγουεϊ τα χρήματα.

Εξαρτάται από τον τρόπο καταβολής της πληρωμής. Με τα τραπεζικά εμβάσματα, αυτό διαρκεί από 3 έως 5 ημέρες. Με το PayPal θα πρέπει να πάρει λιγότερο. Με WeChat είναι επίσης αρκετά γρήγορη. Πρέπει να επαληθεύσουμε όλες τις πληρωμές πριν στείλουμε το αίτημα στην τράπεζα. Να θυμάστε ότι πραγματοποιούμε πληρωμές μία φορά το μήνα στο τέλος του ημερολογιακού μήνα. Τα αιτήματα πληρωμής θα πρέπει να υποβάλλονται 7 ημέρες πριν από το τέλος του μήνα, για να τα στείλουμε σε αυτόν τον μήνα

 

Δέχεστε φόρους από το αίτημα ανάληψης

Δεν χρειαζόμαστε κανένα συμβόλαιο μαζί σου για να σε πληρώσουμε. Επίσης, δεν μειώνουμε την πληρωμή σας για να πληρώνουμε φόρους. Εάν είστε κάτοικος Αυστραλίας, τότε θα χρειαστούμε αυτές τις πληροφορίες από εσάς, συμπεριλαμβανομένου του ABN (Αυστραλιανός Αριθμός Επιχείρησης) ή του TFN (Αριθμός φορολογικού μητρώου). Εάν είστε κάτοικος οποιασδήποτε άλλης χώρας, τότε θα πρέπει να το γνωρίζουμε αυτό. Όλα αυτά γίνονται κατά τη διάρκεια του πρώτου αιτήματος ανάληψης (πρέπει να επαληθεύσουμε τη φορολογική σας κατοικία – σε ποια χώρα πληρώνετε φόρους). Αυτό δεν θα διαρκέσει περισσότερο από αρκετές ημέρες. Θα πρέπει να πληρώσετε φόρους στη χώρα σας και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις φορολογικές αναφορές στον πίνακα εργαλείων της επιχείρησής σας για να συμπληρώσετε τα δικά σας φορολογικά έντυπα. Δεν θα σας βοηθήσουμε εδώ.

 

Πόσο κοστίζει να πληρωθεί το αίτημα ανάληψης

Πρέπει να πάρουμε το 5% από την πληρωμή, αυτό είναι το τέλος διαχείρισης. Πρέπει να πληρώσουμε για την εξωτερική εταιρεία πληρωμών, όπως Transferwise.com για παράδειγμα για τραπεζικές μεταφορές. Για τις πληρωμές της Western Union, το κόστος είναι 10%. Κάθε φορά που ζητάτε ανάληψη και επιλέγετε μια μέθοδο πληρωμής, θα δείτε το κόστος της

Παράδειγμα:

column #1: Ποσό που ζητάτε να κάνετε ανάληψη

column #2: Έξοδα διαχείρισης

column #3: Ποσό που θα λάβετε

#1#2#3
100 USD5 USD95 USD

 

 

Υποστηρικτές

Πόσο μπορεί ένας υποστηρικτής να κερδίσει με Oziway

Εξαρτάται από δύο πράγματα:

- Πόσο καλά προωθείτε την ιστοσελίδα σας ή τα στοιχεία
- Πόσο καλά αναπτύσσετε τον οργανισμό σας

Αλλά από την εμπειρία μας, αισθανόμαστε σίγουροι ότι οι Διοργανωτές που ακολουθούν τα βήματά μας θα πρέπει να κερδίζουν 50 USD ανά μήνα ή περισσότερο, μόνο στις μικρές συναλλαγές λιανικής πώλησης. Και έπειτα υπάρχουν οι μεγάλες χονδρικές συναλλαγές που αξίζουν πολύ περισσότερα χρήματα

Στο Oziway, μπορείτε να λάβετε μια Ενεργή Επιτροπή και μια Παθητική Επιτροπή. Αναπτύξτε τον οργανισμό σας, προσκαλέστε άλλους και όταν ακούσετε ότι κάποιος χρειάζεται ένα στοιχείο το οποίο είναι διαθέσιμο στο Oziway, προσκαλέστε τον να αγοράσει το προϊόν από την τοποθεσία Web του Oziway

Προωθώντας τον ιστότοπό σας και τα Στοιχεία που δημοσιεύονται εκεί, θα κερδίσετε μια Ενεργή Προμήθεια από τις πωλήσεις που δημιουργούνται. Με την ανάπτυξη του οργανισμού σας (έτσι ώστε οι άλλοι κερδίζουν μια Ενεργή Επιτροπή), θα κερδίσετε μια Παθητική Επιτροπή

Αναπτύξτε τον οργανισμό σας προσκαλώντας άλλους χρήστες να εγγραφούν από την τοποθεσία Web και πείτε στους φίλους σας στον οργανισμό σας να αναπτύξουν επίσης τους οργανισμούς τους. Αυτή θα είναι η βάση για την Παθητική Επιτροπή για εσάς και τους φίλους σας

Το μυστικό της επιτυχίας στο Oziway: Αναπτύξτε τον οργανισμό σας προσκαλώντας υποστηρικτές και πελάτες

Πώς μπορώ να αρχίσω να προωθώ

Για να ξεκινήσετε την προώθηση, θα πρέπει πρώτα να εγγραφείτε στο Oziway (δωρεάν του), και στη συνέχεια θα πρέπει να στήσετε δωρεάν ιστοσελίδα σας, η οποία θα διαθέτουν τα προϊόντα και τις κατηγορίες που επιλέγονται από εσάς για την προώθηση στο διαδίκτυο. Όταν κάποιος αποφασίσει να κάνει μια αγορά στην ιστοσελίδα σας, δεν χρειάζεται να στείλετε ή να πουλήσετε τίποτα - ο πωλητής του αγορασμένου προϊόντος παραδίδει το προϊόν και μόλις λάβουμε την προμήθεια από τον πωλητή, θα λάβετε το μέρος της προμήθειας σας (ένα μέρος αυτής της προμήθειας καταβάλλεται επίσης στον υπεύθυνο προσλήψεων που σας προσκάλεσε στην κοινότητα oziway
Διαβάστε περισσότερα Εδώ

 

Κοστίζει τίποτα για να είναι ένας υποστηρικτής για Oziway

Oziway είναι δωρεάν για τους διοργανωτές. Το να είστε μέρος της κοινότητας των Διοργανωτών μας δεν σας κοστίζει τίποτα. Και δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα. Μπορείτε να κερδίσετε επιπλέον χρήματα προωθώντας προσφορές που αναφέρονται στο Oziway. Αν κάποιος αγοράσει κάτι από την ιστοσελίδα oziway σας (αυτό το προϊόν ή υπηρεσία παραδίδεται από τον πωλητή και λαμβάνουμε μια προμήθεια από τον πωλητή), τότε θα λάβετε ένα μεγάλο μέρος της εν λόγω προμήθειας. Το άτομο που σας προσκάλεσε στο Oziway θα λάβει επίσης ένα μικρό μέρος αυτής της προμήθειας, όπως ακριβώς θα λάβετε ένα μικρό μέρος της προμήθειας κάθε Διοργανωτή που προσκαλέσατε στο Oziway. Έτσι συνεχίστε και συνεχίστε

 

Πώς να στήσετε την ιστοσελίδα μου για την προώθηση

Όταν εγγραφείτε στο Oziway, πρέπει πρώτα να ρυθμίσετε το λογαριασμό σας. Συμπληρώστε τον αριθμό τηλεφώνου, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα μηνύματα μάρκετινγκ και επιλέξτε τις κατηγορίες προϊόντων σας, καθώς και επιλέξτε τη χώρα επιλογής σας (όπου σκοπεύετε να προωθήσετε το κατάστημα). Το καλύτερό του για να χρησιμοποιήσει την ίδια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιείτε σε PayPal, ή το κινητό τηλέφωνο που χρησιμοποιείτε σε WeChat (Κίνα), δεδομένου ότι αυτοί είναι οι απολογισμοί στους οποίους θα κάνουμε τις μεταφορές χρημάτων. Λαμβάνετε από εμάς τη δική σας "ιστοσελίδα στο διαδίκτυο" διεύθυνση γεμάτη προϊόντα εντός των κατηγοριών που έχετε επιλέξει. Μπορείτε να αλλάξετε το προφίλ σας και να επιλέξετε διαφορετικές κατηγορίες ανά πάσα στιγμή

Όλα τα προϊόντα στις κατηγορίες που έχετε επιλέξει, προστίθενται αυτόματα στο κατάστημά σας. Εάν έχετε ρυθμίσει τις παραμέτρους του καταστήματός σας ώστε να περιλαμβάνει ολόκληρες κατηγορίες στοιχείων, εάν προστίθενται νέα στοιχεία σε αυτές τις κατηγορίες, θα εμφανίζονται αυτόματα στο κατάστημά σας. Εάν έχετε επιλέξει συγκεκριμένα στοιχεία για εμφάνιση στο κατάστημά σας, τα νέα στοιχεία δεν θα εμφανίζονται αυτόματα

 

Πώς μπορώ να προωθήσω στοιχεία που προστέθηκαν από έναν συγκεκριμένο πωλητή

Η ρύθμιση της προσωπικής σας ιστοσελίδας για τη δημιουργία συγκεκριμένων προϊόντων πωλητών είναι εύκολη. Διαβάστε περισσότερα Εδώ

 

Ποιος παραδίδει τα προϊόντα στον πελάτη

Ο Πωλητής παραδίδει τα στοιχεία - μην ανησυχείτε, εσείς ο Διοργανωτής δεν χρειάζεται να στείλετε κανένα στοιχείο σε κανέναν. Το μόνο που κάνετε είναι να προωθήσει Oziway ιστοσελίδα σας. Είναι ο Πωλητής που στέλνει το αντικείμενο, συλλέγει τα χρήματα και πληρώνει την προμήθεια στον Oziway ώστε να μπορούμε να σας πληρώσουμε

 

Ενεργός Επιτροπή

Η Ενεργή Επιτροπή είναι αυτό που κερδίζετε όταν η προώθησή σας έχει ως άμεσο αποτέλεσμα την πραγματοποίηση μιας συναλλαγής. Είπες σε κάποιον για την ιστοσελίδα σου στο Όζιγουεϊ και αυτό το άτομο αγόρασε ένα αντικείμενο. Μόλις λάβουμε την προμήθεια από τον πωλητή, πληρώνουμε το μεγαλύτερο μέρος της σε εσάς. Η προμήθειά σας ονομάζεται προμήθεια 1ου επιπέδου. Ένα μικρό μέρος αυτής της προμήθειας θα παραμείνει στο Oziway και επίσης θα πληρώσουμε τον Διοργανωτή που σας προσκάλεσε στο Oziway

 

Παθητική Επιτροπή

Παθητική Επιτροπή είναι αυτό που κερδίζετε όταν προσκαλείτε έναν φίλο να είναι υποστηρικτής στο Oziway, και ότι ο φίλος προωθεί τη δική τους ιστοσελίδα Oziway ή προϊόν που έχει ως αποτέλεσμα μια συναλλαγή που γίνεται. Ο φίλος είπε σε κάποιον για την ιστοσελίδα τους και ότι κάποιος αγόρασε το στοιχείο. Μόλις λάβουμε την προμήθεια από τον πωλητή, πληρώνουμε το μεγαλύτερο μέρος της προμήθειας στο φίλο σας, αλλά λαμβάνετε επίσης ένα μικρό μέρος της προμήθειας για την ανάπτυξη του οργανισμού σας. Η προμήθειά σας καλείται έπειτα επιτροπή 2$ου επιπέδου και η επιτροπή φίλων σας καλείται επιτροπή 1$ου επιπέδου. Ένα μικρό μέρος της επιτροπής θα μείνει στο Οζιγουέι.

 

Κάντε τον οργανισμό σας διεθνή

Στο Οζιγουέι δεν υπάρχουν όρια. Παρόλο που είναι πιο λογικό να προωθήσετε τα προϊόντα στη χώρα σας στους φίλους σας, μπορείτε να προωθήσετε και να προσλάβετε διοργανωτές σε όλο τον κόσμο. Και οι περισσότεροι υποστηρικτές είναι στον οργανισμό σας, η καλύτερη ευκαιρία που θα έχετε να λαμβάνουν ελκυστικό παθητικό εισόδημα

 

Προώθηση επαγγελματικά σε Oziway

Κατά καιρούς, θα έχουμε ειδικά, υψηλού εισοδήματος "πριμοδότηση" έργα. Μεγάλες συναλλαγές για την προώθηση. Θα επικοινωνήσουμε απευθείας με τους Διοργανωτές που έχουν ιστορικό καλής ανάπτυξης οργάνωσης για να τους δώσουμε την ευκαιρία να βοηθήσουν σε μια μεγάλη συναλλαγή

 

Πώς μπορώ να δημιουργήσω μια προσαρμοσμένη προσφορά για τον πελάτη μου

Έχουμε διαθέσει ένα σύστημα προσφοράς που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να στείλετε μεμονωμένες τιμές στους πελάτες σας. Αυτό λειτουργεί μόνο για μεγάλα, χονδρέμπορος προϊόντα. Διαβάστε περισσότεραΕδώ

 

Πώς λαμβάνετε την προμήθειά σας

Όλες οι προμήθειες υπολογίζονται από usd και στη συνέχεια καταβάλλονται στον τραπεζικό λογαριασμό σας ή PayPal ή WeChat, Revolut ή ακόμα και Western Union στο εθνικό σας νόμισμα

Μετά από μια ολοκληρωμένη συναλλαγή που προωθήσατε (ή έναν φίλο που προσκαλέσατε στο Oziway), το ποσό προμήθειας (Ενεργητικό ή Παθητικό) προστίθεται στο υπόλοιπό σας στην εφαρμογή Oziway Wallet. Για να λάβετε τα χρήματά σας, πρέπει να κάνετε ένα αίτημα ανάληψης από το πορτοφόλι Oziway. Πείτε μας αν θέλετε να σας πληρώσουμε σε τραπεζικό λογαριασμό ή Wechat, ή λογαριασμό PayPal ή Revolut ή σε γραφείο της Western Union

 

Πρέπει να συμπληρωθούν έντυπα ή έγγραφα πριν από την πληρωμή

Απαιτούμε να συμπληρωθεί μια ηλεκτρονική φόρμα (Έντυπο Φορολογικής Επαλήθευσης) έτσι ώστε να γνωρίζουμε από πού βρίσκεστε (σε ποια χώρα πληρώνετε φόρους). Αυτή η φόρμα είναι διαθέσιμη στον Πίνακα εργαλείων της επιχείρησής σας. Διαβιβάζουμε αυτές τις πληροφορίες στις Υπηρεσίες Πληρωμών Oziway (όπως ορίζονται στη Συμφωνία) για την επεξεργασία πληρωμών

 

 

Πωλητές

Κοστίζει τίποτα για να είναι ένας πωλητής για Oziway

Η προσθήκη αντικειμένων στο Oziway είναι δωρεάν. Το να είσαι μέρος της κοινότητας πωλητών μας δεν σας κοστίζει τίποτα εάν δεν πωλούμε τίποτα για σας. Μπορείτε να απαριθμήσετε όλα τα προϊόντα σας και εάν δεν πωλείτε τίποτα σε Oziway, δεν θα πληρώσετε τίποτα. Οι μόνες πληρωμές που θα είστε υποχρεωμένοι να πληρώσετε, είναι οι προμήθειες που δηλώνετε να πληρώσετε για την πώληση κάθε ενός από τα Στοιχεία σας. Μας λες πόσα μπορείς να πληρώσεις από την πώληση που θα σου κάνουμε. Μπορείτε να ορίσετε τα ποσοστά των προμηθειών όταν καταχωρείτε τα είδη

 

Τι είναι ένας Επαληθευμένος Πωλητής και πώς να επαληθευτεί

Ένας επαληθευμένος πωλητής είναι πωλητής που έχει ελεγχθεί από Oziway ως ασφαλής και αξιόπιστος επιχειρησιακός συνεργάτης. Η επαλήθευση σημαίνει ότι οι χρήστες θα σας εμπιστεύονται περισσότερο ως Πωλητή. Μόλις γίνετε επαληθευμένος πωλητής, λαμβάνετε το σήμα Επαληθευμένου πωλητή στη σελίδα του στοιχείου σας. Για να γίνουμε Επαληθευμένοι Πωλητής, πρέπει να γνωρίζουμε ποιος είστε, θα χρειαστούμε τα έγγραφα της εταιρείας σας και, ενδεχομένως, την απόδειξη ότι έχετε ένα γραφείο ή ένα εργοστάσιο
Αν θέλετε να γίνετε Επαληθευμένος Πωλητής, επικοινωνήστε μαζί μας ζητώντας περισσότερες πληροφορίες από τον Πίνακα εργαλείων της επιχείρησής σας. Θα σας στείλουμε λεπτομέρειες σχετικά με τις πληροφορίες που πρέπει να μας παρέχετε

 

Πώς να καταστήσετε το στοιχείο μου διαθέσιμο σε πολλές χώρες

Για να κάνετε το στοιχείο σας διαθέσιμο σε πολλές χώρες, πρέπει να προσθέσετε είναι ως παγκόσμια προσφορά. Μια παγκόσμια προσφορά είναι ένα στοιχείο που είναι σε θέση να παραδοθεί από εσάς σε έναν πελάτη οπουδήποτε στον κόσμο. Εισάγεται στο Oziway ως Παγκόσμια Προσφορά και στη συνέχεια, μετά από περίπου μία ώρα γίνεται διαθέσιμη σε όλες τις σελίδες oziway, σε όλα τα διαφορετικά νομίσματα (υπολογίζεται αυτόματα) και μεταφράζεται αυτόματα σε πολλές γλώσσες. Εάν το προϊόν είναι φυσικό προϊόν, τότε θα πρέπει να αποσταλεί στον Πελάτη σε άλλη χώρα, θα έχετε τη δυνατότητα να ενημερώσετε τον Πελάτη σχετικά με το πρόσθετο κόστος αποστολής

 

Πώς μπορώ να λάβω μια πληρωμή για τα προϊόντα μου που πωλούνται με μια ηλεκτρονική πληρωμή

Εάν είχατε ένα ψηφιακό (τηλεκατεγραφόμενο) προϊόν και ο πελάτης πλήρωσε για το on-line, πηγαίνετε στην εφαρμογή πορτοφολιών Oziway και χτυπήστε το κουμπί απόσυρσης. Εισαγάγετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας και το ποσό που θέλετε να αποσύρετε και περιμένετε την πληρωμή. Οι πληρωμές γίνονται μία φορά το μήνα

 

Κατά την προσθήκη ενός στοιχείου, τι σημαίνει [ημέρες που απαιτούνται για την επαλήθευση]

Αυτό σημαίνει ότι εσείς, ο πωλητής, χρειάζονται πολλές ημέρες για να οριστικοποιήσει τη συναλλαγή. Πρέπει να λάβετε χρήματα από τον Πελάτη και να παραδώσετε το προϊόν

 

Κατά την προσθήκη ενός στοιχείου, τι σημαίνει [Κατά προσέγγιση χρόνος παράδοσης]

Αυτόείναι το χρονικό διάστημα που ο πωλητής πρέπει να παραδώσει το στοιχείο στον πελάτη, ο χρόνος παράδοσης θα είναι κατά προσέγγιση, διότι εξαρτάται από το πού το προϊόν πρόκειται να σταλεί. Αυτές οι πληροφορίες εμφανίζονται στη σελίδα στοιχείου για να

 

Κατά την προσθήκη ενός στοιχείου, τα προϊόντα μου πρέπει να επαληθεύονται;

Εάν είστε Επαληθευμένος πωλητής, τα στοιχεία δεν επαληθεύονται, δημοσιεύονται αμέσως μετά την προσθήκη τους. Εάν δεν είστε Επαληθευμένος Πωλητής, πρέπει να επαληθεύονται (στην οθόνη) από την ομάδα του Oziway για να βεβαιωθείτε ότι συμμορφώνονται με τους Όρους και Προϋποθέσεις της πλατφόρμας μας

 

Κατά την προσθήκη ενός στοιχείου γιατί oziway μου ζητά να εισάγετε την τιμή σε USD

Η τιμή του USD πρέπει να χρησιμοποιείται εάν το προϊόν είναι διαθέσιμο για παράδοση σε πολλές χώρες, επειδή από αυτήν την τιμή USD υπολογίζουμε αυτόματα όλα τα άλλα νομίσματα, χρησιμοποιώντας καθημερινές ενημερώσεις από xe.com

 

Πώς μπορώ να προσθέσω είδη τα οποία εξάγει το εργοστάσιό μου

Προσθέσαμε τη δυνατότητα δημοσίευσης ειδών που διατίθενται σε ποσότητες χονδρικής. Αυτά προστίθενται χωρίς συγκεκριμένες τιμές, μόνο ένα εύρος τιμών. Μπορείτε να καταχωρήσετε μια ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας και ένα εύρος τιμών και, στη συνέχεια, όταν ενδιαφέρεται ένας Πελάτης, μπορείτε να διαπραγματευτείτε τους όρους της συναλλαγής χρησιμοποιώντας το σύστημα Oziway Messages, το οποίο έχει μια μεταφραστική λειτουργία που είναι χρήσιμη όταν ο Πωλητής και ο Πελάτης μιλούν διαφορετικές γλώσσες. Διαβάστε περισσότερα Εδώ

 

Πώς να πωλήσει τα προϊόντα

Αν θέλετε να προσφέρετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, μεταβείτε στη σελίδα Oziway στη χώρα σας (ή στην καθολική σελίδα Oziway.com) και συνδεθείτε στον Πίνακα εργαλείων της επιχείρησής σας. Εκεί θα βρείτε μια επιλογή για να [Προσθήκη στοιχείου]. Η προσθήκη ενός στοιχείου είναι ΔΩΡΕΑΝ. Δεν σας κοστίζει τίποτα για να προσθέσετε το στοιχείο στη βάση δεδομένων μας. Το μόνο που χρειάζεστε είναι να καθορίσετε την προμήθεια % που θα πληρώσετε στην Oziway μετά την προώθηση του αντικειμένου σας και ο Πελάτης πληρώνει για αυτό. Χρειαζόμαστε αυτή την πληρωμή, ώστε να μπορέσουμε να πληρώσουμε τους Διοργανωτές. Πληρώνετε την προμήθεια % μόνο αφού λάβετε την πληρωμή από τον Πελάτη και παραδώσετε το προϊόν στον Πελάτη

Show the original text translated automatically

 

How do You get paid for physical products that you need to deliver

If you added the item with an offline payment, its easy – the Customer has to pay you directly by bank transfer, PayPal, WeChat, maybe Revolut, transfer within the Oziway Wallet or even by cash). You choose how to receive the money

 

How Do You know who to deliver physical products or services

Login to your Business Dashboard available on Oziway

There you will find a List of Pending Transactions – transactions that need to be fulfilled. When you open a transaction, you see all details, who bought what. You can start a conversation with the customer to make payment and delivery arrangements or discuss any other aspect of the transaction. Our Messages system automatically translates the conversation so even if the Customer talks in a different language, you will not have problems in communication

 

How Do You tell us that a transaction did not finalize, so that you don’t pay any Commission

Login to your Business Dashboard available on Oziway

There you will find a List of Pending Transactions – transactions that need to be accepted (OK) or rejected (FAIL). You have a number of days (Days needed to finalize the transaction) to verify that a transaction took place, therefore to Accept (OK) the transaction, or to Reject (FAIL). You reject the transaction if it did not finalize. You will not have to pay commission for rejected transactions

 

How do you pay the commission for the sale of physical products

Login to your Business Dashboard available on Oziway

There you will find a List of Transactions that need to be accepted (OK - delivered) or rejected (FAIL - not delivered). After you deliver the item and you complete the transaction (Customer paid, you delivered), you have 7 days to pay the commission to Oziway using one of the available payment methods. You will receive a tax receipt for marketing services after making the payment (please allow several working days for the tax receipt to be delivered to you)

Now in more detail, when you add items to Oziway, you enter how many days you need to finalize the transaction (including delivery). You set the status of each transaction, before the declared number of days has passed (if we receive no feedback, Oziway automatically sets the transaction to Success and you are required to pay the commission)

1 of 3 things now will happen:

- If the transaction was not finalized (Customer did not pay, no delivery took place), then set the status to Rejected (FAIL) and enter a description – what happened, why the transaction did not finalize. You will not be required to pay any commission
- If the transaction was set to Success (OK) automatically, but it did not actually take place (you forgot to reject the transaction), contact us and let us know what happened, using the contact form or chat. We will try to solve the problem
- If the transaction was finalized and its status set to Accepted (OK, automatically or by you), you have 7 days to make the payment (you will receive a business receipt for the payment). Please do not be late with the payment because after 7 days, if no payment is made, your products are automatically disabled

 

How do you get paid for downloadable products

When you add a Digital (Downloadable) product, you set a price in USD. Automatically this product will get published in all our country websites, and its price will be automatically converted to all currencies in those stores (Australian Dollar, Chinese Yuan, Euro etc). When a Customer pays, Your Balance will automatically be increased, you can then send a Withdrawal Request and we will pay to the account chosen by you. Please see above How we send the Payouts

 

Other information

How to become a partner of Oziway in your country

If you would like to be a Partner of Oziway in your country, please contact us (use to contact form). We are looking for Partner companies with established businesses and a solid reputation to help our Oziway users (Sellers, Promoters and Customers) in obtaining all necessary information related to their business on Oziway. We offer a solid business opportunity

 

Does Oziway Deduct Any Tax From Payouts

There are 2 kinds of taxes that are payable. An income tax as a Seller when you sell an item, and an Income tax for the Promoter when you earn a commission. As a Seller, you are obligated to issue a sales receipt to the Customer for your transaction, this has nothing to do with Oziway. As a Promoter, you are obligated to pay taxes on your earnings. In both cases you should pay taxes and other appropriate levies in your own country. We do not inform your country tax office about your earnings. This is your obligation. By using this service, you take the responsibility of reporting your own earnings to Your authorities. For this, we have made available a Tax Report feature for you to see all earnings and payouts for the year

 

 

Πώς πληρώνεστε για φυσικά προϊόντα που πρέπει να παραδώσετε

Εάν προσθέσατε το προϊόν με μια πληρωμή εκτός σύνδεσης, είναι εύκολο - ο Πελάτης πρέπει να σας πληρώσει απευθείας με τραπεζικό έμβασμα, PayPal, WeChat, ίσως Revolut, μεταφορά εντός του Oziway Wallet ή ακόμα και με μετρητά). Μπορείτε να επιλέξετε πώς να λάβετε τα χρήματα

 

Πώς γνωρίζετε ποιον να παραδώσετε φυσικά προϊόντα ή υπηρεσίες

Συνδεθείτε στον πίνακα εργαλείων της επιχείρησής σας διαθέσιμο στο Oziway

Εκεί θα βρείτε μια λίστα συναλλαγών σε εκκρεμότητα – συναλλαγές που πρέπει να εκπληρωθούν. Όταν ανοίγετε μια συναλλαγή, βλέπετε όλες τις λεπτομέρειες, ποιος αγόρασε τι. Μπορείτε να ξεκινήσετε μια συζήτηση με τον πελάτη για να κάνετε ρυθμίσεις πληρωμής και παράδοσης ή να συζητήσετε οποιαδήποτε άλλη πτυχή της συναλλαγής. Το σύστημα "Μηνύματα" μεταφράζει αυτόματα τη συνομιλία, ώστε ακόμα και αν ο Πελάτης μιλά σε διαφορετική γλώσσα, δεν θα έχετε προβλήματα επικοινωνίας

 

Πώς μας λέτε ότι μια συναλλαγή δεν οριστικοποιήθηκε, έτσι ώστε να μην πληρώσετε καμία Προμήθεια

Συνδεθείτε στον πίνακα εργαλείων της επιχείρησής σας διαθέσιμο στο Oziway

Εκεί θα βρείτε μια λίστα συναλλαγών σε εκκρεμότητα – συναλλαγές που πρέπει να γίνουν αποδεκτές (OK) ή να απορριφθούν (FAIL). Έχετε αρκετές ημέρες (Ημέρες που απαιτούνται για την οριστικοποίηση της συναλλαγής) για να επαληθεύσετε ότι μια συναλλαγή πραγματοποιήθηκε, επομένως, για να αποδεχτείτε (OK) τη συναλλαγή ή να απορρίψετε (FAIL). Μπορείτε να απορρίψετε τη συναλλαγή, αν δεν οριστικοποιήθηκε. Δεν θα χρειαστεί να πληρώσετε προμήθεια για τις απορριφθείσες συναλλαγές

 

Πώς πληρώνετε την προμήθεια για την πώληση φυσικών προϊόντων

Συνδεθείτε στον πίνακα εργαλείων της επιχείρησής σας διαθέσιμο στο Oziway

Εκεί θα βρείτε μια λίστα συναλλαγών που πρέπει να γίνουν αποδεκτές (OK - παραδοθείσες) ή να απορριφθούν (FAIL - δεν παραδίδονται). Αφού παραδώσετε το προϊόν και ολοκληρώσετε τη συναλλαγή (Πελάτης που πληρώνεται, παραδώσατε), έχετε 7 ημέρες για να πληρώσετε την προμήθεια στην Oziway χρησιμοποιώντας μία από τις διαθέσιμες μεθόδους πληρωμής. Θα λάβετε μια φορολογική απόδειξη για τις υπηρεσίες μάρκετινγκ μετά την πραγματοποίηση της πληρωμής (παρακαλώ επιτρέψτε αρκετές εργάσιμες ημέρες για την απόδειξη φόρου που πρέπει να παραδοθεί σε εσάς)

Τώρα με περισσότερες λεπτομέρειες, όταν προσθέτετε είδη στο Oziway, εισάγετε πόσες ημέρες χρειάζεστε για να οριστικοποιήσετε τη συναλλαγή (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης). Μπορείτε να ορίσετε την κατάσταση κάθε συναλλαγής, πριν από τον δηλωμένο αριθμό ημερών έχει περάσει (αν δεν λάβουμε σχόλια, Oziway ορίζει αυτόματα τη συναλλαγή σε επιτυχία και είστε υποχρεωμένοι να καταβάλει την προμήθεια)

1 από 3 πράγματα τώρα θα συμβεί:

- If the transaction was not finalized (Customer did not pay, no delivery took place), then set the status to Rejected (FAIL) and enter a description – what happened, why the transaction did not finalize. You will not be required to pay any commission
- If the transaction was set to Success (OK) automatically, but it did not actually take place (you forgot to reject the transaction), contact us and let us know what happened, using the contact form or chat. We will try to solve the problem
- If the transaction was finalized and its status set to Accepted (OK, automatically or by you), you have 7 days to make the payment (you will receive a business receipt for the payment). Please do not be late with the payment because after 7 days, if no payment is made, your products are automatically disabled

 

Πώς πληρώνεστε για προϊόντα με δυνατότητα λήψης

Όταν προσθέτετε ένα ψηφιακό προϊόν (με δυνατότητα λήψης), ορέχετε μια τιμή σε USD. Αυτόματα αυτό το προϊόν θα δημοσιευθεί σε όλες τις ιστοσελίδες της χώρας μας, και η τιμή του θα μετατραπεί αυτόματα σε όλα τα νομίσματα σε αυτά τα καταστήματα (Δολάριο Αυστραλίας, κινεζικό γιουάν, ευρώ κλπ). Όταν ένας Πελάτης πληρώσει, το υπόλοιπό σας θα αυξηθεί αυτόματα, μπορείτε στη συνέχεια να στείλετε ένα Αίτημα Ανάληψης και θα πληρώσουμε στο λογαριασμό που έχετε επιλέξει. Παρακαλούμε δείτε παραπάνω Πώς στέλνουμε τις πληρωμές

 

Άλλες πληροφορίες

Πώς να γίνετε συνεργάτης του Oziway στη χώρα σας

Αν θέλετε να είστε Συνεργάτης του Oziway στη χώρα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας (χρησιμοποιήστε το για να επικοινωνήσετε με τη φόρμα). Αναζητούμε συνεργαζόμενες εταιρείες με καθιερωμένες επιχειρήσεις και μια σταθερή φήμη για να βοηθήσουμε τους χρήστες του Oziway (Πωλητές, Διοργανωτές και Πελάτες) να αποκτήσουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή τους στο Oziway. Προσφέρουμε μια σταθερή επιχειρηματική ευκαιρία

 

Μήπως Oziway έκπτωση κάθε φόρου από πληρωμές

Υπάρχουν 2 είδη φόρων που καταβάλλονται. Ένας φόρος εισοδήματος ως πωλητής όταν πουλάτε ένα στοιχείο, και ένας φόρος εισοδήματος για τον διοργανωτή όταν κερδίζετε μια προμήθεια. Ως Πωλητής, είστε υποχρεωμένοι να εκδώσετε μια απόδειξη πώλησης στον Πελάτη για τη συναλλαγή σας, αυτό δεν έχει καμία σχέση με την Oziway. Ως Διοργανωτής, είστε υποχρεωμένοι να πληρώνετε φόρους επί των κερδών σας. Και στις δύο περιπτώσεις θα πρέπει να καταβάλετε φόρους και άλλες κατάλληλες εισφορές στη χώρα σας. Δεν ενημερώνουμε την εφορία της χώρας σας για τα κέρδη σας. Αυτή είναι η υποχρέωσή σου. Με τη χρήση αυτής της υπηρεσίας, αναλαμβάνετε την ευθύνη να αναφέρετε τα δικά σας κέρδη στις αρχές σας. Για το σκοπό αυτό, έχουμε διαθέσει μια λειτουργία φορολογικής αναφοράς για να δείτε όλα τα κέρδη και τις πληρωμές για το έτος

 

Show the original text translated automatically

 

 

Θέλετε να διαβάσετε πιο ενδιαφέροντα άρθρα σχετικά με την πλατφόρμα Oziway;

Παρακάτω θα βρείτε ενδιαφέροντα άρθρα για διάφορα θέματα

- Πώς να ξεκινήσετε την προώθηση: κάντε κλικ στο σύνδεσμο εδώ

- Δημιουργήστε μια τοποθεσία Web αντιγράφοντας ένα πρότυπο :κάντε κλικ στο σύνδεσμο εδώ

- Πώς να ξεκινήσετε την πώληση: κάντε κλικ στο σύνδεσμο εδώ

- Πώς να προσθέσετε ένα προϊόν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: κάντε κλικ στο σύνδεσμο εδώ

- Μια λίστα με όλες τις χώρες όπου Oziway έχει μια ιστοσελίδα: κάντε κλικ στο σύνδεσμο εδώ

- Γενική Ενότητα Βοήθειας : κάντε κλικ στο σύνδεσμο εδώ

- Πώς λειτουργεί το σύστημα Oziway: κάντε κλικ στο σύνδεσμο εδώ

- Πόσα χρήματα μπορούν να κερδηθούν: κάντε κλικ στο σύνδεσμο εδώ

- Γενικές συχνές ερωτήσεις (Συνήθεις ερωτήσεις) : κάντε κλικ στο σύνδεσμο εδώ

- Πώς να επιλέξετε μια συγκεκριμένη προσφορά Πωλητές: κάντε κλικ στο σύνδεσμο εδώ

- Πώς να δημοσιεύσετε ένα προϊόν χονδρικής:κάντε κλικ στο σύνδεσμο εδώ

- Πώς να δημιουργήσετε μια προσαρμοσμένη προσφορά από προϊόντα χονδρικής:κάντε κλικ στο σύνδεσμο εδώ

- Κατάλογος όλων των κατηγοριών (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό κατά την ανάρτηση προϊόντων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:κάντε κλικ στο σύνδεσμο εδώ

- Πώς να τροποποιήσετε τα προϊόντα στην ιστοσελίδα σας (αφού λάβατε την προεπιλεγμένη ιστοσελίδα κατά τη διάρκεια της εγγραφής):κάντε κλικ στο σύνδεσμο εδώ

- Πώς να προσθέσετε ένα αίτημα αν δεν βρείτε αυτό που ψάχνατε:κάντε κλικ στο σύνδεσμο εδώ

- Πώς να εισαγάγετε από την Κίνα με ασφάλεια: κάντε κλικ στο σύνδεσμο εδώ

  Φόρτωση...